Oklejanie samochodów staje się coraz popularniejsze, korzystają z niego nie tylko właściciele samochodów firmowych, ale również osoby indywidualne, które pragną zmiany wizerunku swojego samochodu niewielkim kosztem. Dzięki oklejaniu samochodu folią jest to możliwe. W przypadku aut firmowych mamy niezwykłe korzyści jakie płyną z oklejenia aut firmowych specjalnie przygotowaną folią.
Po co oklejać firmowe auto?
Firma może mieć zwykłe samochody, w jednym lub w wielu kolorach, które niczym się nie wyróżniają i są typowe dla danego regionu. Jednak dlaczego nie wykorzystać powierzchni aut do reklamy własnego biznesu? Samochody firmowe idealnie się do tego nadają, pracownicy i tak przemieszczają się po mieście lub kraju, a dzięki odpowiednio nadrukowanym logo czy barwom firmy dany biznes staje się bardziej rozpoznawalny przez potencjalnych klientów. Za przykład niech służą ciężarówki i samochody Coca Coli, które z czerwono – białym logiem kojarzy cały świat. Wszyscy wiedzą, że te auta należą do konkretnej firmy i są związane z określoną marką.
Ty też dzięki oklejaniu samochodu może mieć taką ruchomą reklamę swojego biznesu, wystarczy, że oddasz swoje auta do oklejania, zamówisz folię w barwach firmy, przygotujesz grafiki do nadrukowania i będziesz mógł się cieszyć autem, które będzie charakterystyczne i rozpoznawalne.
Oklejanie samochodów – jaka folia?
Zanim dodasz swój samochód do oklejenia dobrze jest zweryfikować rodzaj używanej przez specjalistów foli, ponieważ to od niej głównie zależy jakość reklamy oraz jej trwałość. Folia graficzna 3M ™ to nowoczesna folia odporna na promienie UV, niskie i wysokie temperatury, a także wykonywana bez użycia PCV, czyli jest wytrzymała, ekologiczna i bardzo trwała.
Folia dopasowuje się na żądanie, co powoduje zmniejszenie ilości poprawek i bardzo precyzyjne oddanie grafik. Dodatkowo folię można łatwo usunąć i zastąpić ją nową.
W sytuacji, kiedy posiadasz firmowe auta, warto się zastanowić, czy oklejanie samochodu folią w barwach firmy nie będzie jeszcze jednym, ciekawym zabiegiem marketingowym, który ma przyciągnąć klientów.
Zapisz