Prowadzisz firmę, chcesz oferować swoje usługi różnym klientom, jednak jak ich do siebie przekonać, jak sprawić, żeby to właśnie Tobie zaufali. Do tego możesz wykorzystać umiejętną reklamę, którą możesz przygotować samodzielnie lub wynająć do tego zadania agencję medialną, która stworzy dla Ciebie specjalny plan komunikacji z klientem.
Kanały komunikacji z klientem
Dobra reklama to taka, która jest skuteczna, czyli dociera do Twojej grupy docelowej oraz sprawia, że klienci chcą kupować właśnie od Ciebie lub korzystać z Twoich usług. Najważniejsze pytanie to jak do nich dotrzeć?
Aby na nie odpowiedzieć, trzeba zadać sobie szereg kolejnych pytań – kto jest Twoim odbiorcą i gdzie go możemy znaleźć, dzięki temu będziesz wiedział jaka reklama zadziała. Jeśli Twoimi klientami są ludzie młodzi, którzy dużo czasu spędzają na korzystaniu z internetu zarówno na sprzęcie stacjonarnym jak i mobilnym warto zastanowić się nad reklamą na portalach społecznościowych, portalach informacyjnych lub You Tube.
W przypadku osób starszych, które raczej mniej korzystają z mediów takich jak internet warto przemyśleć sprawę z planowanie telewizji i wykupieniem reklamy w istotnych czasach antenowych, kiedy najwięcej Twoich potencjalnych odbiorców można znaleźć przed telewizorem.
Reklamy a klient
Ważne, aby reklama była przemyślana i spersonalizowana, dzięki temu masz gwarancję, że Twój klient naprawdę zastanowi się nad przekazem. Pokaż mu jakie korzyści zyska korzystając z Twoich usług, wskaż zalety jakie ma Twój produkt i pokaz klientowi, dlaczego jest niezbędny w jego życiu. Warto całość ubrać w ciekawą, emocjonalną historię, tak, aby reklama zapadała w pamięci i przynosiła miłe skojarzenia.